Кошик
587 відгуків
+380 (63) 287-39-99
ПРОМЕТЕЙ
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

Для нас важливо, щоб ви залишилися задоволені покупкою. Якщо у вас виникли питання, звертайтеся до нас: Зателефонуйте у робочий час: ПН-СБ з 10:00 до 18:00 (перерва з 14:00 до 15:00). Або пишіть: https://t.me/Apple_FAIR/ 0632873999 (Viber). Перевіряйте товар на пошті! Якщо ви виявили дефекти чи недостачу товару (брак, ушкодження): 1. Негайно зв'яжіться з нашим менеджером, вказавши номер замовлення. Ви також можете надати фото або відео для фіксації. Менеджер допоможе вирішити питання якнайшвидше. 2. Якщо ви не змогли зв'язатися з менеджером або пошкодження не з нашої вини — складіть акт на поштовому відділенні. Після того, як ви покинете відділення, довести проблему буде неможливо. Алгоритм дій при отриманні та гарантійному обслуговуванні: 1. При отриманні товару: - Огляньте товар у присутності кур'єра або на пошті (подряпини, тріщини, сколи). У разі дефектів: Складіть акт на поштовому відділенні. 2. Гарантійне обслуговування: Зв'яжіться з менеджером. Пересилка товарів понад 5 кг – за кошт покупця. 3. Відмова в гарантії: - Механічні пошкодження, розтин. - Порушення умов експлуатації або використання неоригінальних комплектуючих. Повернення товарів належної якості: Відповідно до ст. 9 Закону України "Про захист прав споживачів" https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1023-12#Text, можливе протягом 14 днів, якщо: - Товар не використовувався, збережений товарний вигляд, пломби, упаковка. - Повернення використаних товарів: - Якщо є приховані дефекти, можливі ремонт, заміна або повернення коштів згідно зі ст. 8 Закону України "Про захист прав споживачів" https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1023-12#Text.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner